Přehled našich služeb

  • Zpracování a vedení účetnictví (mzdy, personalistika, evidence, DPH)
    Běžné zpracování vaší agendy na základě předávaných dokladů, její proúčtování,
    vedení saldokonta a evidence majetku. Doklady jsou standartně zpracovávány měsíčně.
    Evidence jednotlivých zákaznických zdrojů (CRM).   

       Více informací: daňová evidence, vedení účetnictví, mzdová agenda, daně a daňová přiznání

 

  • Nadstandartní služby spojené s vedením administrativy a agendy souvisejícím s provozem organizací (fyzických osob) – od založení až po ukončení činnosti
    Poskytujeme pomoc při založení, ukončení vaší organizace. Od návrhu formy podnikatelské činnosti až po podrobné zpracování organizační struktury chodu organizace.

 

  • Zpracování veškeré agendy nutné pro komunikaci s úřady (hlášení, přihlášky,..)
    Kompletní forma zastupování zpracovávaného subjektu s úřady.

 

  • Návrhy a realizace organizační struktury vedení a provozu jednotlivých účetních středisek a jejich členění
    Námi používané programové vybavení umožňuje podrobné sledování nákladú a výnosů pomocí středisek (místní členění organizace), zakázek (sledování zákaznických zdrojů, dotační tituly) a činností (jednotlivé směry vaší podnikatelské činnosti).

 

  • Veškeré uvedené činnosti provádíme i pro neziskové a rozpočtové organizace
    Zpracování agend obcí, neziskových organizací, bytových družstev. Provádíme včetně zpracování dotačních titulů